czwartek, 10 września 2015

Message ||2.

Niall: Dzieeeeń Doooobry Nelly!

Ja: Myślałam, że już nie napiszesz do mnie:")

Ja: POJEBAŁO CIĘ?! JEST 7:30!

Niall: Czemu tak pomyślałaś? Jestem w sklepie. To jakie chcesz te żelki?

Ja: I tak nie będziesz mógł do mnie przyjść.

Niall: Czemu?

Ja: Bo nie ma dżemu.

Niby obcemu łatwiej jest się wyżalić, ale nie lubię się "chwalić", że jestem w szpitalu.

Niall:  Rozumiem, że nie chcesz mnie zobaczyć.

Ja: Niall...To nie o to chodzi. Nie znamy się tak naprawdę i do tego dopiero piszemy jeden dzień

Trza szybko zmienić temat....

Niall: *wysłano załącznik*

Ja:  O kurwa

Niall: hahahahahahahahahaha

Ja: weź się zamknij

Niall: Ey, kochanie

Ja: Nie pozwalaj sb

Niall: *tak słońce?

Niall: Miałem piękny sen z tb w roli głównej ;)

Ja: Nie chwal się szczegółami. Nawet nie wiesz, jak wyglądam więc to nie mogłam być ja.

Niall: Śniło mi się, że cb  przytulałem, byłem u twoim boku, rozmawialiśmy o wszystkim...Mój mały zboczeńcu :3

Ja:

:o <=======8
:===8
:3

Niall: Oj, Nelly jednak nie jesteś taka grzeczna  :3 lubię takie

Ja: Nie mogłam się powstrzymać ;P Jeszcze wiele rzeczy o mnie nie wiesz

Ja: Niall?

Niall: Czo?

Ja: Fajne odrosty ;)


4 komentarze:

  1. To jest extra!!! ♡.♡ Kiedy się oni wreszcie spotkają?! :D Plus, że już ze sobą piszą <3 Niall niech kupi te żelki i jedzie do Nelly i to bez żadnych protestów :D
    Czekam na next, a forma pisania jest super i jeszcze na taką się nie natknęłam *^^*
    Weny :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze . Co takie krótkie? już się zaczęłam wkręcać w czytanie , czekam na nexta , bo to jest na prawdę świetne . Zgadzam się z Karolinką co do tego , że forma pisania jest genialna. Taka lekka, na luzie <3

    OdpowiedzUsuń