wtorek, 6 października 2015

Message ||4.

Niall: Jak się nazywa las pełen prostytutek?

Niall: Borsuk.

Niall: Co to znaczy jak ktoś znajdzie 4 podkowy?

Niall: To znaczy, że gdzieś w pobliżu koń lata boso.

Niall: Idzie gumiś przez las, patrzy podkowa, obraca ją a tam koń.

Ja: Kim jesteś i co zrobiłeś z farbowanym blondynem.

Niall: Naukowcy wynaleźli maszynę, która robi bzzzz gdy ktoś mówi kłamstwo.
Przychodzą trzy kobiety: blondynka, brunetka i ruda.

Niall: Wchodzi brunetka do pomieszczenia w którym jest przyrząd i mówi:
- myślę że jestem piękna - BZZZZZZZ!!!!!

Niall: Wchodzi ruda:
- myślę że jestem mądra - BZZZZZZ!!!!

Niall:Wchodzi blondynka:
- myślę ... - BZZZZ!!!!

Ja: Teraz mam się śmiać?

Niall: A znasz lepsze kawały? ;)

Ja: Tak.:)

Niall: No to udowodnij:)

Ja: Babcia mająca problemy z pamięcią pyta wnuczka:
- Co to jest ten sex?

Ja: Wnuczek chcąc uniknąć kłopotliwej odpowiedzi mówi:
- To tak jakby się babcia najadła ogórków i popiła maślanką.

Ja: Więc babcia spróbowała jak mówił wnuczek i dostała rozwolnienia.

Ja: W drodze do kościoła tak ją przycisnęło, że już nie mogła wytrzymać, więc załatwiła się w rowie.

Ja: Kawałek dalej znowu.
Idąc dalej kolejny raz ją dopadło, więc zaszła się załatwić na pobliską budowę.

Ja:W końcu dotarła do kościoła, ale było już niestety po mszy.

Ja: Na to ksiądz podchodzi do babci i pyta:
- Babciu co się stało, zawsze byłaś pierwsza, jeszcze przed mszą, a teraz na koniec przychodzisz?

Ja: A babcia na to:
- Bo to, proszę księdza, wszystko przez ten sex! Dwa razy w rowie! Raz na budowie! I jeszcze mi się chce!

Niall: XDDD dobra, wygrałaś

Ja: To co zrobiłeś/aś z Niall'em?

Niall: Jestem Harry, jeden z przyjaciół naszego słodkiego Niall'a :") a Niall przegrał z nami zakład i teraz musi podrywać jakąś starą panią.

Ja: Hahahahahahahha, nie znam was, ale już was kocham ;* XDD

Niall: My cb też ;) ;* A wyślesz w końcu jemu swoje zdj? Bo biedaczek nie ma przy czym się masturbować :3

Ja: I co jeszcze? xdxd Może mam zadzwonić i się z wami wszystkimi spotkać?

Ja: Idealny pomysł! Przed chwilą napisał Zayn. / Louis

Ja: Wy chujki, przeczytaliście wszystkie nasze wiadomości?

Niall: Tak :3

Ja: Macie szczęście, że nie ma tam nic osobistego, bo bym każdego z was pozbawiła "przyjaciela"

Niall: Uuuuuu zadziorna :3 jeśli jesteś ładna to w przyszłości uważaj na nas

Ja: Idioci, normalnie idioci...

Niall: Niall wyrwał tą babkę! Będziesz świadkiem na ślubie! /Zayn

Niall: Czekaj....Podszedł jakiś gość..Lecę go ratować!/ Liam

Ja: Hahahahhahahahaha biedny Niall, nagrajcie dla mnie filmik

Niall: *wysłano załącznik*

Ja: Kocham was normalnie ;* O kurwa...

Niall: Co? /Harry

Ja: Nie, nic.

O ja pierdziele co za przystojniacy!

4 komentarze:

  1. Aktualnie jest 4:10. Nie pytaj się co robię o tej godzinie.... :D A tak na serio to łeb mnie napierdziela i spać nie mogę XD
    Ale za to rozdział jest megaaaaa!
    Harry. Nie wiedziałam, że z niego taki jajcarz :D i nie ma to jak cała piątka pisząca z telefonu Nialla. Czy on jeszcze nie wpadł na pomysł, by telefon zabrać ze sobą??? :D
    Szkoda, że rozdział taki krótki bo chcę więcej <3
    Mam pytanko; kiedy Horror? :D
    Weny twórczej i najlepszego (bez okazji, a co ♡) <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horror? Może jeszcze w tym tyg., ale nic nie obiecuję. Jak będzie gotowy rozdział to od razu opublikuje;)

      Usuń
  2. Króciutki rozdział, ale mimo wszystko świetny. Czekam nn i życzę dużooooooo weny :* <3

    OdpowiedzUsuń