środa, 14 października 2015

Message ||5.

Niall: Nie mam pojęcia o czym wczoraj ci idioci do cb pisali, bo usunęli wszystko z wczoraj.

Niall: Przepraszam za nich, jeśli coś odpierdolili.

Ja: Niall!

Ja: Nie masz za co przepraszać!

Ja: A no tak....Zapomniałam.

Niall: Mam się bać?

Ja: Jak tam twój nos?

Niall: Aaaa dobrze. Jest tylko stłuczony..

Ja: :)

Niall: Zaraz, zaraz...Ci idioci ci powiedzieli o zakładzie i o tej bójce?!

Ja: Nieeeeeee wcale.

Niall: To skąd niby wiesz? :/

Ja: Powiedzieli o zakładzie, aaaa resztę nagrali ;*

Niall: -,-

Ja: Daj spokój. Masz uroczy akcent;) ♡

Niall: No wiem:)

Ja: A jaki skromny....

Niall: Wyślij mi swoje zdjęcie pls ⊙﹏⊙

Ja: *mina pedofila* ↑

Ja: Nie, bo będziesz przy nim robić sobie dobrze...

Niall: Wolę, jak dziewczyna robi mi
dobrze ;3

Ja: Pedofil!

Niall: Mam 22 lata...Wiesz?

Ja: Czyli pedofil!

Niall: Nie gadaj, że piszę z 13-letnią dziewczynką...

Ja: Pffff...Nie? Mam 21.

Niall: To tak, jak Harry!

Ja: Serio? O.o Nie wygląda na tyle

Ja: Ey, co byś powiedział gdybym chciała się z tb i z resztą spotkała?

Niall: Pięć razy tak! Do widzenia pani!

Niall: XDDD bardzo chcę się z tobą spotkać + zapoznać z tymi idiotami

Niall: *tymi przystojniakami ;)

Ja: Zayn?

Niall: Jak zgadłaś?!

Ja: Tylko ty z nich jesteś tak "skromny" :)

Niall: Dobra, odzyskałem telefon └(^o^)┘

Niall: Może tak jutro po południu? W centrum handlowym? Wiesz, jak wyglądamy;)

Dzisiaj wieczorem wychodzę z tego szpitala. Okay...Zgadzam się.

Ja: Oczywiście♡ O drugiej?

Niall: Dla cb wszystko ;* Nie zakładaj tylko spódnicy albo sukienki, bo tamci cię zgwałcą na miejscu

Ja: Nieeeeeee? Mój wujek jest policjatem :) więc łapy z daleka

Niall: Oh...

Ja: Zepsułam ci marzenia c'nie? :")

Niall: Dokładnie :'(

Ja: Wybacz :'(

2 komentarze:

  1. Wszystko tak szybko....
    Czy tylko ja mam wrażenie, że to zaczyna nabierać niebezpieczny kontekst seksualny? :D (cały świat to seks :D pamiętasz? :D)
    Już sobie wyobrażam ich piątkę nad zdjęciem i rąbiącym.... :D
    Dobra, moja wyobraźnia szarżuje :D
    Rozdział cud <3 Już się nie mogę doczekać kiedy się spotkają :D
    Weny :-*

    OdpowiedzUsuń