wtorek, 12 stycznia 2016

Message|13.

Nieodebrane połączenia: 75
Ni: 40
Lou: 20
Loczek: 15

Loczek: Rozumiem, że nie chcesz gadać do cholery, ale mogłabyś napisać chociaż kropkę, żebyśmy wiedzieli ,że żyjesz.

Lou: Przepraszamkurwaprzepraszamnellyodezwijsięchociażwystarczynawetgłupiakropka

Ni: NELLY

Ni: JESTEM IDIOTĄ

Ni: PRZEPRASZAM

Ni: JAK SOBIE COŚ ZROBISZ TO JA SOBIE TO ZROBIĘ

Ni: JAK SIĘ ZABIJESZ TO I JA SIĘ ZABIJE
TYLKO TAM BĘDZIESZ MIAŁA GORZEJ NIŻ TU BO CI KURWA TAKIE KAZANIA ZROBIĘ ŻE JPRDL TAK SAMO ZROBIĘ EMILY* I BĘDZIECIE SIĘ ZE MNĄ MĘCZYĆ PRZEZ WIECZNOŚĆ

Ni: KURWA

Ja: a ja Nelly;)

Ni: ŻYJESZ!

Do: Ni, Lou, Loczek
Ja: DOPIERO WSTAŁAM IDIOCI

Usłyszałam natarczywe pukanie. Przeczesałam palcami włosy i poprawiłam piżamę. Wyszłam z pokoju i zeszłam na dół. Podeszłam do drzwi, odkręciłam kluczyk. Nagle do środka wpadł Niall, trzaskając za sobą.
- Idiotko, kurwa nigdy mnie już tak nie strasz! -krzyknął prosto w twarz
- Idioto dopiero wstałam!
Po chwili objął mnie i zaczął głaskać mnie po plecach...Ja pierdolę co za człowiek?

*EMILY-zmarła przyjaciółka Niall'a (mowa o niej w 10. rozdz.)

1 komentarz:

  1. Taki fajny rozdział, ale dlaczego taki krótki? :'( Domagam się więcej!
    Fajnie się zaczęło i byłam ciekawa co dalej z tego będzie, no ale koniec rozdziału nastąpił :'(
    Pls, dodaj jak najszybciej kolejny, bo umrę z ciekawości. $_$
    Czekam na kolejny i weny <3 *♡*

    OdpowiedzUsuń