piątek, 29 stycznia 2016

Message||14.

Liam: Co sądzisz ,żebyśmy się w 6-stke spotkali gdzieś?

Ja: Przepraszam, ale nie mogę. :'(

Liam: Oh..No..Okay..A coś się stało? Co Niall znowu zrobił?

Ja: On? Nic. Poprostu mam ważne sprawy poza domem i nie mogę.

Liam: Jak długo ci to zajmie?

Ja: Nwm, możliwe, że tydzień. Lub dłużej. Wybacz, ale nie mogę gadać.

***

Loczek: Co mówi palma do palmy?

Loczek: Zapalmy!

Ja: Hah

Loczek: Co robi cygan w trakcie rozmowy?

Loczek: Kradnie czas.

Ja: XDD słuchaj tego:

Loczek: Czytaj to*

Ja: Oj wiesz o co mi chodzi

Ja: Jak nazywa się murzyn z kokosem w dupie?

Ja: Bounty

Loczek: Hahahaha oplułem się

Loczek: Babka w ciąży: Chyba usunę ciążę

Loczek: Dziecko w brzuchu: Omg, mama nie będziesz mi układać życia

Ja: Pewnie bierzesz prysznic nago.

Ja: Szmato.

Loczek: Hahah c'tam? Słyszałem, że nie możesz się z nami spotkać.

Ja: Niestety:'(

Ja: Nie chcę o tym gadać. To za ciężki dla,mnie temat.

Loczek: Rozumiem. Nie bd się czepiał, że mi nie powiesz:)

Ja: Dziękuję

Co takiego ukrywa Nelly?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz